Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Food

Buraya Başlık Eklenecek

Açıklama yazınızı Buraya yazacaksınız.Pcmerkez güncel bilgi,güncel paylaşım...

Oku

Telefon Konuşmalarında Kullanabileceğin Stratejiler

Simdi sunu hayal et. Guzel bir kiz gordun, cesaretini topladin ve onunla konustun. Aranizda guzel bir bag olustuve kiz sana telefon numarasini verdi.


Bir kac gun sonra onu disari davet etmek icin telefonla aradin. Ama telefonu acmadi. "Mesguldur" diye dusundun ve ayni gun tekrar aradin. Hala cevap alamiyorsun. En sonunda kiz telefonu aciyor. Beklentin kaldiginiz yerden devam
etmek ama seninle bulusamayacagini soyleyince donup kaliyorsun. Ama musait oldugu zamanda seni arayacagini soyluyor ve nedense o musait zaman hic gelmiyor...


Peki hata neydi?

Bunlari bir kac kuralla gosterelim.


Kural 1 - Telefonu aldiktan sonraki 48 saat icerisinde onu arama.

Biraz zor biliyorum ama bu kurallara uymalisin. Eger 48 saat icerisinde ararsan, diger pesinde kosan tiplerden hic farkin kalmiyor.


Kizlar telefonlarini sirf digerleri gibi olup olmadigini anlamak icin bile verirler. Eski kiz arkadaslarimdan birisinin telefonunu aldim ve yine bu 48 saat kuralina
uydum. Cikmaya basladiktan sonra , bana soyledigi sey, "telefonumu aldiktan sonra beni hemen aramaman, cok etkiledi beni. Normalde diger erkekler telefonumu alinca beni hic rahat birakmazlar."


Guzel kizlarin en buyuk sorunudur bu.


Kural 2 - Ilk Olarak Mesaj At

Bulusmayi ayarlamak satis yapmak gibidir. Burada sattigin sey kendindir.

Diger bir deyisle, kizin satin alabilecegi bir sey gibi durmalisin.

Tabi ki bu olmadigin biri gibi gozuk demek degil ama en azindan bazi kurallar dahilinde hareket etmelisin.

Bu kurala istinaden, aramadan once mesaj at kuralina uyalim. Cunku kadinlar mesaj atarken kendilerini daha rahat hissederler. Istemiyorlarsa mesaja cevap vermezler. Istiyorlarsa verirler. Bu onlara bir ozgurluk sunar.

Buradaki ana hedefimiz, onun bize biraz daha isinmasini saglamak. Bilinc altinda, onunla iletisim kurmaya devam edecegiz isaretini veriyoruz.

Mesajlasmanin genel kurali olarak, mesajlari kisa ve guzel tutun. Cok eglenenin ama karsilikli konusma seklinde olmasin. Bir konusma suresince en fazla 2 - 3 mesaj gonder.

Buradaki mantik konusma sonlanmaya basladiginda, konusmayi bitirecek kisinin sen oldugudur.

Kural 3 - Mesaj at ve Daha Sonra Ara

Bu benim buldugum bir sey degil ama mantikli. Bir kiza mesaj attiktan sonra, kiz cevap verince 1 dakika icinde onu aramak. Boylece telefonun kizin ulasabilecegi bir yerde oldugunu biliyoruz. Bu teknigin kizla konusma firsatini arttirdigi gorulmus.

Cekici karakter ozelliklerini ogrenmek istiyorsan. Yapman gereken Modern Erkegin Rehberi kitabini edinmen.

Telefon Konuşmalarında Kullanabileceğin Stratejiler
Google'de Paylaş

Yazar: d

Pcmerkez yaklaşık 1yıldan fazladır blogger hayatına başlamış bir blog ve bu blog'da genellikle blogger ile ilgili yazılar paylaşıyorum..
    Blogger ile yorum yap
    Facebook ile yorum yap

1 yorum:

  1. yardım edin lütfen ya sitenizden aldığım şu tema birden bozuldu yardımınızı bekliyorum lütfen
    destekburada.blogspot.com bu tema bozuldu lütfen yardım edin ya

    YanıtlaSil